Firma lui Mirea, un nou contract cu Primăria Constanța Ce se ascunde în raporturile financiare (documente)
Firma lui Mirea, un nou contract cu Primăria Constanța: Ce se ascunde în raporturile financiare (documente)
27 May, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
5418
Marime text
Staţiunea Mamaia a reprezentat dintotdeauna „perla” litoralului românesc. Oamenii de afaceri au văzut în frumoasa staţiune de pe malul Mării Negre posibilităţi de a-şi extinde afacerile, tinerii, un „rai” al distracţiei, iar municipalitatea, o sursă de finanţare în plus la buget.
În ultimii ani, în „Antalya” de România, afacerile au înflorit ca ciupercile după ploaie. Zeci de cluburi, cafenele şi hoteluri moderne şi-au făcut apariţia în staţiunea ce reprezenta, în urmă cu doar câţiva ani, mândria lui Nicolae Ceauşescu.
Și fostul edil-şef al Constanţei, Radu Mazăre, a văzut în Mamaia un simbol al turismului. „Frumuseţea fetelor noastre, dar şi distracţia din staţiune ar putea fi cel mai inspirat brand de ţară. Aşa am putea atrage turişti arabi şi ruşi”, declara acesta, prin anul 2012. În viziunea sa, stațiunea numărul 1 din România nu era neapărat un loc destinat vacanţelor românilor, cât o staţiune care să atragă tineri din toate colţurile lumii. Astfel, administraţia din Constanţa, sub conducerea lui Mazăre, a pus în aplicare mai multe proiecte prin care Mamaia trebuia să cunoască cea mai bună promovare de până acum. Rezultatul n-a fost nici pe departe acesta. Oamenii de afaceri s-au ales cu restaurantele, hotelurile și cluburile promovate, designerii, cu reclamă la mătăsurile și creațiile lor, dar bugetul municipalității nici măcar nu a rămas pe loc, ci a secătuit. Spre exemplu, în anul 2012, administraţia locală a oraşului Constanţa, condusă pe atunci de Radu Mazăre, căuta o firmă care să se ocupe de susţinerea spectacolelor ce aveau să fie organizate cu ocazia evenimentului „FashionTV Festival Mamaia 2012”, ajuns deja la cea de-a doua ediție și considerat unul dintre cele mai importante manifestări de modă ale sezonului estival. De altfel, Primăria Constanța a ținut ca acest festival să fie organizat în fiecare vară, până în anul 2014.
ZIUA de Constanța v-a prezentat în edițiile trecute cum s-a desfășurat procedura de desemnare a câştigătorilor licitaţiilor organizate pentru prima ediție a acestui eveniment, desfășurată în anul 2011. Continuăm seria dezvăluirilor privind modalitatea şi posesorii buzunarelor în care s-au scurs banii publici necesari organizării acestui festival.
Astfel, din documentele oficiale aflăm că doar două firme s-au prezentat în anul 2012 la procedura de selecţie pentru atribuirea contractului de finanţare din fonduri nerambursabile în vederea susţinerii evenimentului „FashionTV Festival Mamaia 2012”. Potrivit raportului procedurii de atribuire, încheiat la data de 19 martie 2012, a fost vorba despre FTV RO SRL, firma care a câștigat și în anul 2011 contractul pentru organizarea festivalului, şi e-Student Consult SRL.
Întrucât comisia de evaluare a solicitat societăţii documentele lipsă, iar aceasta nu a venit cu un răspuns, oferta depusă de e-Student Consult SRL, cu o propunere financiară în valoare de 1.500.000 de lei și o valabilitate de 120 de zile, a fost respinsă.
Astfel, singurul calificat a fost celălalt ofertant, şi anume FTV RO SRL, care a întrunit punctajul maxim acordat de comisie. Aceasta a argumentat că a acordat agentului economic punctaj maxim deoarece: a solicitat cea mai scăzută valoare a fondurilor nerambursabile, a propus spectacole cu o durată de minimum două ore şi a menţionat că se va strădui ca anvergura acestor spectacole să fie una internaţională.
Deşi valoarea totală necesară realizării evenimentului „FashionTV Festival Mamaia 2012” era de 5.000.000 de lei cu TVA, Primăria municipiului Constanţa a aprobat oferta depusă de FTV RO SRL, în valoare de doar 1.100.000 de lei cu TVA şi cu o durată de 120 de zile.
Dacă facem o comparație cu prima ediție a festivalului, desfășurată în anul 2011 și câștigată de aceeași societate, FTV RO SRL, aceasta a încasat, în 2012, cu 1.000.000 de lei mai mult de la Primăria Constanța, fonduri nerambursabile, pentru organizarea aceluiași festival.
Potrivit documentelor depuse de FTV RO SRL, în total, pentru acest proiect s-au cheltuit 3.524.367,37 de lei, față de 791.400 de lei, cheltuiți pentru același festival în anul 2011.
Cu alte cuvinte, FTV RO SRL precizează că a suportat, pentru organizarea acestui festival în 2012, din buzunarul propriu, 2.424.367,37 de lei, întrucât doar 1.100.000 de lei au fost fonduri nerambursabile acordate de Primăria Constanța, din totalul cheltuielilor, de 3.524.367,37 de lei.
Ceva mai mult a costat promovarea stațiunii Mamaia la Festivalul de Film de la Cannes din 2012, pentru care FTV RO SRL a plătit, în cadrul acestui proiect, 350.000 de lei. Pe aceeași listă a cheltuielilor au fost incluse și: contractarea designerului internaţional, care a costat 49.000 de lei, contractarea serviciilor de management publicitar - 24.000 de lei, contractarea artiștilor - 285.000 de lei, închirierea ledurilor - 143.868,74 de lei, plăți colaboratori - 83.000 de lei, producția clipurilor - 96.600 de lei, producția trofeelor - 18.800 de lei, onorariile artiștilor - 120.000 de lei, închirierea laserelor - 34.113,63 de lei, serviciile de consultanță TV - 147.300 de lei, închirierea carelor de emisie - 32.284,47 de lei, achiziția costumelor - 105.700 de lei, închirierea macarelei - 18.271,04 lei, managementul publicitar - 6.000 de lei, închirierea luminilor - 55.724,36 de lei, promovarea internațională - 600.000 de lei.
Salariile modelelor nu sunt sigurele care se repetă de trei ori, în sume diferite, pe această listă. Reprezentanții FTV RO SRL menționează, pentru a doua oară, plata serviciilor de transport, de această dată suma fiind de 73.000 de lei, și, pentru a treia oară, se menționează „Achitare servicii transport modele“, în valoare de 29.999,50 de lei. În documente se arată clar, câteva poziții mai sus, că serviciile privind transportul modelelor și al echipei organizatorice au costat 20.000 de lei, dar se pare că transportul echipei a tot costat… și s-a tot repetat în documente.
Revenind la FashionTV Summer Festival Mamaia 2012, evenimentul s-a desfășurat în perioada 17 - 19 august, iar prima ediție a ținut doar două zile și a avut loc în luna august a anului 2011.
Pe scena festivalului, amplasată în Piaţeta Cazinoului din Mamaia, şi-au prezentat colecţiile unii dintre cei mai cunoscuţi designeri: Marcela Cuzic, Cătălin Botezatu, Laura Olteanu, Mihai Albu, Clara Rotescu, Ersa Atelier, Cristiana şi Izabela Purdescu. Mai mult, în cadrul ediției din 2012, fostul primar, Radu Mazăre, a defilat pe scenă ca manechin, prezentând colecția designerului Marcela Cuzic, despre care organizatorii spuneau la vremea aceea: „«Cameleonicul» Radu Mazăre va fi un personaj al cărui sex-appeal va înfiora inimile doamnelor acelei perioade controversate doar prin simpla sa apariţie… “
În 2012, pe scena festivalului, Cătălin Botezatu şi-a prezentat colecţia Haute Couture „Tarina”, compusă din paltoane, cămăşi, geci de blană, rochii, realizate din brocarturi şi materiale preţioase, blănuri de vizon şi chinchilla, totul în ton cu opulenţa şi exclusivismul inspirate din vestimentaţii ruseşti. Mai mult, întregul festival a fost transmis în peste 180 de țări, prin intermediul FashionTV International.
Privind dintr-un alt unghi, procedura de selecție a ofertelor a stârnit controverse încă de atunci, şi asta pentru că opinia publică din Constanța se întreba cum de municipalitatea găseşte bani pentru promovarea colecțiilor designerilor, pentru organizarea concursului „Miss Litoral”, dar pentru restaurarea Cazinoului - ceea ce nu s-a petrecut nici până în ziua de azi - sau remodernizarea unor instituții de învățământ ori a spațiilor de joacă pentru copii nu se găsesc resurse.
Aşa cum ZIUA de Constanţa v-a prezentat, Mirea era implicat şi în Fashiontv RO SRL, societatea care a câştigat de la Primăria Constanţa, în 2012, contractele de finanţare din fonduri nerambursabile necesare participării cluburilor din Mamaia la festivalul MICS (Monaco International Clubbing Show) de la Monaco, pentru care Primăria Constanţa a alocat de la bugetul local 400.000 de lei.
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza declaraţiile de avere şi de interese ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost ele disponibile pe site-ul Agenţiei Naţionale de Integritate.
În ultimii ani, în „Antalya” de România, afacerile au înflorit ca ciupercile după ploaie. Zeci de cluburi, cafenele şi hoteluri moderne şi-au făcut apariţia în staţiunea ce reprezenta, în urmă cu doar câţiva ani, mândria lui Nicolae Ceauşescu.
Și fostul edil-şef al Constanţei, Radu Mazăre, a văzut în Mamaia un simbol al turismului. „Frumuseţea fetelor noastre, dar şi distracţia din staţiune ar putea fi cel mai inspirat brand de ţară. Aşa am putea atrage turişti arabi şi ruşi”, declara acesta, prin anul 2012. În viziunea sa, stațiunea numărul 1 din România nu era neapărat un loc destinat vacanţelor românilor, cât o staţiune care să atragă tineri din toate colţurile lumii. Astfel, administraţia din Constanţa, sub conducerea lui Mazăre, a pus în aplicare mai multe proiecte prin care Mamaia trebuia să cunoască cea mai bună promovare de până acum. Rezultatul n-a fost nici pe departe acesta. Oamenii de afaceri s-au ales cu restaurantele, hotelurile și cluburile promovate, designerii, cu reclamă la mătăsurile și creațiile lor, dar bugetul municipalității nici măcar nu a rămas pe loc, ci a secătuit. Spre exemplu, în anul 2012, administraţia locală a oraşului Constanţa, condusă pe atunci de Radu Mazăre, căuta o firmă care să se ocupe de susţinerea spectacolelor ce aveau să fie organizate cu ocazia evenimentului „FashionTV Festival Mamaia 2012”, ajuns deja la cea de-a doua ediție și considerat unul dintre cele mai importante manifestări de modă ale sezonului estival. De altfel, Primăria Constanța a ținut ca acest festival să fie organizat în fiecare vară, până în anul 2014.
ZIUA de Constanța v-a prezentat în edițiile trecute cum s-a desfășurat procedura de desemnare a câştigătorilor licitaţiilor organizate pentru prima ediție a acestui eveniment, desfășurată în anul 2011. Continuăm seria dezvăluirilor privind modalitatea şi posesorii buzunarelor în care s-au scurs banii publici necesari organizării acestui festival.
Astfel, din documentele oficiale aflăm că doar două firme s-au prezentat în anul 2012 la procedura de selecţie pentru atribuirea contractului de finanţare din fonduri nerambursabile în vederea susţinerii evenimentului „FashionTV Festival Mamaia 2012”. Potrivit raportului procedurii de atribuire, încheiat la data de 19 martie 2012, a fost vorba despre FTV RO SRL, firma care a câștigat și în anul 2011 contractul pentru organizarea festivalului, şi e-Student Consult SRL.
Comisia de evaluare
Din comisia de evaluare au făcut parte aceiași oameni care au evaluat ofertele și în urmă cu un an, în 2011, pentru organizarea aceluiași festival. Este vorba despre: Petrică Munteanu - preşedinte, Virgil Iosif, Octavian Diamandescu, Călin Hanţiu şi Mirela (Pană) Oproiu - membri, numiţi prin Dispoziţia nr. 328, din data de 13 februarie 2012.
Din aceleaşi documente reiese faptul că e-Student Consult SRL nu a depus toate documentele solicitate, şi anume: certificatul emis de Administraţia Finanţelor Publice, care să ateste că firma nu are datorii către bugetul de stat la data deschiderii ofertelor, actul constitutiv al societății și declarația de imparțialitate. În acest caz, competitorului FTV RO SRL i-a rămas cale liberă pentru câștigarea contractului.
Din aceleaşi documente reiese faptul că e-Student Consult SRL nu a depus toate documentele solicitate, şi anume: certificatul emis de Administraţia Finanţelor Publice, care să ateste că firma nu are datorii către bugetul de stat la data deschiderii ofertelor, actul constitutiv al societății și declarația de imparțialitate. În acest caz, competitorului FTV RO SRL i-a rămas cale liberă pentru câștigarea contractului.
Cum a câştigat FTV RO SRL pentru a doua oară fonduri nerambursabile de la Primărie pentru organizarea aceluiași festival
Cu alte cuvinte, vorbim de o procedură „trasă la indigo”. Dacă în anul precedent se înscriseseră pentru organizarea primei ediții a acestui festival două firme, în 2012, situația s-a repetat. N&G Nico Modeling SRL a fost respinsă în 2011 pentru că nu deținea toate documentele solicitate conform caietului de sarcini, iar câștigătoare a fost declarată firma FTV RO SRL, același competitor a venit să își mai încerce norocul și în anul 2012. Surprinzător sau nu, și de această dată, firma e-Student Consult SRL a fost exclusă din cursă, din cauza unor documente lipsă.Întrucât comisia de evaluare a solicitat societăţii documentele lipsă, iar aceasta nu a venit cu un răspuns, oferta depusă de e-Student Consult SRL, cu o propunere financiară în valoare de 1.500.000 de lei și o valabilitate de 120 de zile, a fost respinsă.
Astfel, singurul calificat a fost celălalt ofertant, şi anume FTV RO SRL, care a întrunit punctajul maxim acordat de comisie. Aceasta a argumentat că a acordat agentului economic punctaj maxim deoarece: a solicitat cea mai scăzută valoare a fondurilor nerambursabile, a propus spectacole cu o durată de minimum două ore şi a menţionat că se va strădui ca anvergura acestor spectacole să fie una internaţională.
Deşi valoarea totală necesară realizării evenimentului „FashionTV Festival Mamaia 2012” era de 5.000.000 de lei cu TVA, Primăria municipiului Constanţa a aprobat oferta depusă de FTV RO SRL, în valoare de doar 1.100.000 de lei cu TVA şi cu o durată de 120 de zile.
Citește și
Dacă facem o comparație cu prima ediție a festivalului, desfășurată în anul 2011 și câștigată de aceeași societate, FTV RO SRL, aceasta a încasat, în 2012, cu 1.000.000 de lei mai mult de la Primăria Constanța, fonduri nerambursabile, pentru organizarea aceluiași festival.
Potrivit documentelor depuse de FTV RO SRL, în total, pentru acest proiect s-au cheltuit 3.524.367,37 de lei, față de 791.400 de lei, cheltuiți pentru același festival în anul 2011.
Cu alte cuvinte, FTV RO SRL precizează că a suportat, pentru organizarea acestui festival în 2012, din buzunarul propriu, 2.424.367,37 de lei, întrucât doar 1.100.000 de lei au fost fonduri nerambursabile acordate de Primăria Constanța, din totalul cheltuielilor, de 3.524.367,37 de lei.
Întâmplător, cheltuielile din acest an au crescut…
Conform raportului financiar final, anexat la contract, din totalul de 3.524.367,37 de lei, FTV RO a cheltuit: 480.699,44 de lei pentru amenajarea scenei, 262.545,99 de lei pentru achitarea serviciilor de tipărire a materialelor promoționale, 24.060 de lei - serviciile de masă, 25.000 de lei - plata onorariilor modelelor, 30.000 de lei - promovarea în mediul online, 50.000 de lei - achiziționarea de costume, 20.000 de lei - transportul modelelor și al echipei organizatorice, 127.600 de lei - serviciile de sonorizare, 19.934,50 de lei - închirierea generatorului de curent, 80.056 de lei - plata colaboratorilor și 16.760 de lei - contractarea serviciilor de transport.Ceva mai mult a costat promovarea stațiunii Mamaia la Festivalul de Film de la Cannes din 2012, pentru care FTV RO SRL a plătit, în cadrul acestui proiect, 350.000 de lei. Pe aceeași listă a cheltuielilor au fost incluse și: contractarea designerului internaţional, care a costat 49.000 de lei, contractarea serviciilor de management publicitar - 24.000 de lei, contractarea artiștilor - 285.000 de lei, închirierea ledurilor - 143.868,74 de lei, plăți colaboratori - 83.000 de lei, producția clipurilor - 96.600 de lei, producția trofeelor - 18.800 de lei, onorariile artiștilor - 120.000 de lei, închirierea laserelor - 34.113,63 de lei, serviciile de consultanță TV - 147.300 de lei, închirierea carelor de emisie - 32.284,47 de lei, achiziția costumelor - 105.700 de lei, închirierea macarelei - 18.271,04 lei, managementul publicitar - 6.000 de lei, închirierea luminilor - 55.724,36 de lei, promovarea internațională - 600.000 de lei.
Surprize în execuția contractului! Cheltuieli cu… repetiție
Interesant este faptul că în documente se menționează de mai multe ori plățile privind onorariile modelelor. Astfel, pe aceeași listă a cheltuielilor regăsim, din nou, pe lângă sumele de mai sus achitate manechinelor, cheltuieli privind onorariile modelelor, în valoare de 35.000 de lei, și, pentru a treia oară în documente, se menționează „plată onorarii modele“, însumând 50.049,50 de lei.Salariile modelelor nu sunt sigurele care se repetă de trei ori, în sume diferite, pe această listă. Reprezentanții FTV RO SRL menționează, pentru a doua oară, plata serviciilor de transport, de această dată suma fiind de 73.000 de lei, și, pentru a treia oară, se menționează „Achitare servicii transport modele“, în valoare de 29.999,50 de lei. În documente se arată clar, câteva poziții mai sus, că serviciile privind transportul modelelor și al echipei organizatorice au costat 20.000 de lei, dar se pare că transportul echipei a tot costat… și s-a tot repetat în documente.
Aceleași firme, abonate indirect la contracte cu Primăria Constanța
Firma lui Ion Mirea a colaborat, în cadrul acestui proiect, cu Alsacian Group SRL, pentru amenajarea scenei și pentru închirierea ledurilor, aceeași firmă care amenajase scena și în urmă cu un an, la organizarea primei ediții a acestui festival, cu Eblamar Black Sea SRL, pentru prestarea serviciilor de masă, cu Tipografia Dobrogea SRL, pentru serviciile de tipărire, cu Ala Tours 2001 SRL, pentru serviciile de transport, cele care se tot repetă în acte, X-Alter Event SRL, pentru serviciile de management publicitar, cu Mikomedia Center The Art of Entertainment SRL, pentru echipamentele de sonorizare, cu Societatea Română de Televiziune, pentru închirierea carelor de transmisie, cu Laser Shows SRL, pentru închirierea laserelor, cu Bivolul Advertising SRL, pentru închirierea macaralei, și cu Marbo Trade SRL pentru închirierea luminilor.Citește și
„Cameleonicul“ Radu Mazăre, manechin pe bani publici?
Pe scena festivalului, amplasată în Piaţeta Cazinoului din Mamaia, şi-au prezentat colecţiile unii dintre cei mai cunoscuţi designeri: Marcela Cuzic, Cătălin Botezatu, Laura Olteanu, Mihai Albu, Clara Rotescu, Ersa Atelier, Cristiana şi Izabela Purdescu. Mai mult, în cadrul ediției din 2012, fostul primar, Radu Mazăre, a defilat pe scenă ca manechin, prezentând colecția designerului Marcela Cuzic, despre care organizatorii spuneau la vremea aceea: „«Cameleonicul» Radu Mazăre va fi un personaj al cărui sex-appeal va înfiora inimile doamnelor acelei perioade controversate doar prin simpla sa apariţie… “
În 2012, pe scena festivalului, Cătălin Botezatu şi-a prezentat colecţia Haute Couture „Tarina”, compusă din paltoane, cămăşi, geci de blană, rochii, realizate din brocarturi şi materiale preţioase, blănuri de vizon şi chinchilla, totul în ton cu opulenţa şi exclusivismul inspirate din vestimentaţii ruseşti. Mai mult, întregul festival a fost transmis în peste 180 de țări, prin intermediul FashionTV International.
Privind dintr-un alt unghi, procedura de selecție a ofertelor a stârnit controverse încă de atunci, şi asta pentru că opinia publică din Constanța se întreba cum de municipalitatea găseşte bani pentru promovarea colecțiilor designerilor, pentru organizarea concursului „Miss Litoral”, dar pentru restaurarea Cazinoului - ceea ce nu s-a petrecut nici până în ziua de azi - sau remodernizarea unor instituții de învățământ ori a spațiilor de joacă pentru copii nu se găsesc resurse.
Despre FTV RO SRL
În ceea ce priveşte firma FTV RO SRL, societatea care a câştigat selecţia de oferte, aceasta are sediul în municipiul Constanţa, pe strada Merişor, şi a fost înfiinţată în anul 2007. Unicul asociat al firmei este Ion Mirea, născut în luna iunie a anului 1963, la Medgidia, care deţine 100% din părţile sociale ale firmei. Tot Mirea este şi administratorul societăţii, care desfăşoară „activităţi de difuzare a programelor de televiziune”, conform datelor de la Registrul Comerţului.Cifră de afaceri mai mică decât valoarea contractului și doar trei angajați…
Societatea FTV RO SRL a avut, în anul 2015, căci din acest an sunt disponibile cele mai recente date, o cifră de afaceri de 822.237 de lei. În același an, societatea a avut datorii totale de 6.662.572 de lei, venituri totale de 824.401 lei, cheltuieli totale de 837.034 de lei și un număr mediu de șapte angajați. În anul 2012, când societatea a câștigat selecția de oferte pentru acest proiect, firma a avut doar trei angajați și o cifră de afaceri de 955.710 lei, cu aproape 200.000 de lei mai mică decât banii pe care Primăria Constanța i-a pus în conturile acesteia doar pentru executarea acestui contract. În această situație, ne întrebăm cum i-a putut acorda Primăria Constanța acest contract societății lui Mirea. De menționat că societatea nu avea nicio datorie către bugetul de stat la finalul anului 2015.Istoria lui Ion Mirea, omul care a gândit Fashion TV Summer Festival Mamaia
Pe de altă parte, numele lui Ion Mirea este legat şi de alte firme. În prezent, acesta figurează ca acţionar în societăţile Authentic Art SRL, Fashion Luxury Events SRL şi Fashiontv RO SRL, toate cu sediul în oraşul Constanţa. De precizat că acesta a mai fost acţionar al societăţii Autenthic Advertising SRL, din Bucureşti, firmă care apare, în prezent, la Registrul Comerţului, ca fiind radiată. Şi Aimee Florina Mirea deţinea calitatea de acţionar în societăţile Authentic Art SRL şi Fashion Luxury Events SRL.Aşa cum ZIUA de Constanţa v-a prezentat, Mirea era implicat şi în Fashiontv RO SRL, societatea care a câştigat de la Primăria Constanţa, în 2012, contractele de finanţare din fonduri nerambursabile necesare participării cluburilor din Mamaia la festivalul MICS (Monaco International Clubbing Show) de la Monaco, pentru care Primăria Constanţa a alocat de la bugetul local 400.000 de lei.
Numele lui Mirea, asociat cu dosarul „Prostituate de lux”
Numele lui Mirea a fost asociat cu dosarul în care Cornel Relu Costan şi Ion Tămârjan au primit patru ani şi jumătate de închisoare cu suspendare. Ştefan Radu Nicola a primit trei ani de detenţie, iar Gabriel Alexandru Voicu, cel de-al patrulea inculpat din dosar, a luat doi ani de închisoare. Potrivit rechizitoriului întocmit de procurorii Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism - Biroul Teritorial Ialomiţa, „martorul Mirea Ion, preşedinte al SC Fashion TV România, îi cunoaşte pe ambii inculpaţi (n.r. Costan şi Tămârjan), cu care a şi colaborat în trecut. (...) Martora Popescu Alexandra Lavinia a început colaborarea cu agenţia Diva Models la vârsta de 16 ani (în anul 2004), odată cu Tudorache Camelia, colaborare ce a durat până în anul 2008. A întreţinut atunci, o singură dată, acte sexuale cu inculpatul Costan Relu Cornel. În acelaşi an a fost constrânsă prin lovire să întreţină un act sexual cu Sorin Mărcuş, un bărbat pe care-l cunoscuse la un after party la Bucharest Fashion Week. Inculpatul Costan Relu Cornel îi spusese că nu mai avea asigurată cazarea în hotel şi trebuia să meargă cu Sorin Mărcuş acasă la acesta, unde să înnopteze. În zilele următoare a fost convinsă de Mirea Ion să nu reclame violul”.
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza declaraţiile de avere şi de interese ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost ele disponibile pe site-ul Agenţiei Naţionale de Integritate.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii